FAQ

1Co w przypadku, gdy klient będzie chciał za kilka lat wymienić połać dachową, natomiast instalację chce już teraz ?
Jest to możliwie, ale późniejszy demontaż i ponowny montaż to dodatkowy koszt. Polecamy, aby wymienić pokrycie dachowe przed montażem instalacji.
2Czy muszę płacić za wymianę licznika?
Prosument nie płaci za wymianę licznika jeśli wymiana jest na licznik dwukierunkowy.
3Skąd wiadomo, że prąd będzie drożał?
Głównie ze względu na restrykcyjne prawo co do emisji CO2 ze względu na ochronę środowiska oraz rozwój gospodarczy kraju. Przez co zostaje zwiększone zapotrzebowanie na energię elektryczną. Bez dużych inwestycji aktualne konwencjonalne źródła energii nie są w stanie wyprodukować większej ilość energii.
4Czy zimą muszę dopłacać do energii?
Nie. Energię zmagazynowaną latem wykorzystujemy zimą. Z energetyki rozliczamy się za cały rok.
5Dlaczego mój rachunek za prąd nie może wynieść 0 zł skoro produkuję swój prąd?
Na rachunku za energię nie bilansują się opłaty stałe, jak opłata licznikowa, czy stała dystrybucyjna. W zależności od mocy przyłączeniowej pozostaną one na poziomie kilkunastu złotych miesięcznie.
Installation of a photovoltaic systemfaq2